Katwijk, 6 mei 2014 – Binnenkort is een koppeling leverbaar tussen QicsMilestones (projectmanagement, tijdregistratie en facturatie in de cloud) en AuditCase (CRM en document management voor de accountancymarkt). Met deze gekoppelde cloud-producten bieden Qics en Change to Comm een aantrekkelijk alternatief voor accountantskantoren die gebruik maken van bestaande totaaloplossingen.
Qics is al 14 jaar gespecialiseerd in het proces van planning, urenregistratie en facturatie van dienstverlenende organisaties. In het najaar van 2013 heeft Qics QicsMilestones gelanceerd. Een krachtige planning-, tijdschrijf- en facturatieoplossing in de cloud. Change to Comm heeft al meer dan 13 jaar ervaring in de accountancymarkt en levert met AuditCase een uitgebreide cloudoplossing voor CRM en document management.
Door QicsMilestones en AuditCase te koppelen, wordt geprofiteerd van de praktische en snelle tijdregistratie en –facturatie van QicsMilestones en de krachtige CRM en document management functionaliteit van AuditCase, zonder dat de gebruiker gegevens dubbel hoeft in te voeren, hoeft te beschikken over eigen servercapaciteit en –beheer of een grote investering hoeft te doen.
De koppeling
In AuditCase worden klanten aangemaakt en onderhouden. Wanneer een klant wordt aangemaakt of als er mutaties plaatsvinden in deze klantgegevens, worden deze automatisch in QicsMilestones doorgevoerd. Zo zijn de juiste en meest actuele klantgegevens beschikbaar voor urenregistratie en facturatie.
De registratie en facturatie van gewerkte uren en door te belasten kosten vindt plaats in QicsMilestones. Facturen kunnen hierin eenvoudig worden aangemaakt, bewerkt en verstuurd. Op het moment dat de factuur definitief is, wordt automatisch een PDF van de factuur in het document management systeem van AuditCase geplaatst. Ook hier zorgt de koppeling voor een eenmalige vastlegging van relevante informatie.
Voor meer informatie kijkt u op www.qicsmilestones.nl en www.changetocomm.nl