De zeven keukengeheimen van capaciteitsplanning bij accountants

De bezetting en contract/prijsafspraken bepalen welke marges een accountantskantoor kan maken. Dit artikel geeft enkele handvatten en tips om uw capaciteitsplanning te optimaliseren. De volgende onderwerpen komen aan de orde:

  • Vraag en aanbod
  • Doorlopende werkzaamheden versus ad-hoc-opdrachten
  • Verlof
  • Flexibele schil/tijdelijke contracten
  • Tarifering
  • Uniformiteit en consistentie van de urenregistratie
  • Aangiftepraktijk (IB/Vpb)

Vul onderstaand formulier in en u ontvangt een e-mail met een link naar de whitepaper.

Tags: Accountancy
Gratis proberen  De beste oplossing voor het plannen, schrijven en factureren van uren.

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy