In een eerder blog deelden we acht redenen voor accountants om ons pakket te gebruiken. Prachtig natuurlijk dat wij je dat vertellen, maar welke kantoren hebben eigenlijk daadwerkelijk al voor Milestones gekozen? En waarom? Dat vertellen we je in dit blog.
1. Snelle facturatie
Door verschillende prijsafspraken slim vast te leggen, kun je veel tijd besparen. Ongeacht de afspraken die je hanteert – een vaste prijs, uren maal tarief, voorschotten of abonnementen of een combinatie –, Milestones genereert het juiste factuurvoorstel. Netjes en gespecificeerd. Aubert Geus, accountant en administratieconsulent bij Simonse & Geus Accountants en Adviseurs kan erover meepraten: ‘Onze tijdsbesteding voor de facturering is gehalveerd. Misschien nog wel meer.’
2. Krachtige rapportages en analyses
Naast uitgebreide standaardrapportages en informatieschermen, leveren we met Milestones ook een koppeling met Power BI mee, inclusief een aantal Power BI-rapportages. Power BI heeft de kracht om gegevens op een hele aantrekkelijke en makkelijke manier te visualiseren en te analyseren. Maarten van Duijn, binnen Actan adviseurs & accountants verantwoordelijk voor accountancy en IT, weet er alles van: ‘Wij zijn erg enthousiast over Power BI, omdat het laagdrempelig en makkelijk te implementeren is. Het biedt mooie geavanceerde dashboardmogelijkheden om alle informatie, die binnen Milestones beschikbaar is, te ontsluiten naar onze medewerkers.’
3. Modern en agile
Milestones is een toekomstbestendige cloudapplicatie waarbij innovatie voorop staat. Elke vier weken verschijnt een nieuwe release. Paul van den Tillaart van Forward fiscalisten: ‘Een voordeel is dat Fortes – net als wij – relatief klein is. Het is geen logge olietanker. Wij willen zelf die speedboot in onze branche zijn, en we hebben het gevoel dat Fortes ons daarin goed kan faciliteren.’
4. Goede ondersteuning
Als je overstapt naar Milestones ben je verzekerd van goede begeleiding tijdens het implementatietraject, zo weet ook Machiel Roos, teammanager Finance & IT bij Lansigt: ‘Uiteindelijk hebben we het resultaat als team neergezet, samen met Qics. Het was een intensieve periode, maar we hebben ook heel wat afgelachen met Berry en Thessa. Wij noemden onszelf niet voor niets het dreamteam.’ Is Milestones eenmaal geïmplementeerd, dan hebben gebruikers toegang tot een scala aan handleidingen, webinars, video’s en andere kennisbronnen. Alle updates van de software worden uitgebreid aangekondigd en toegelicht. En natuurlijk hebben we een helpdesk van vlees en bloed. Vriendelijke, kundige medewerkers waar je op een laagdrempelige manier contact mee kunt leggen.
Nieuwsgierig?
Overweeg je nieuwe software voor urenregistratie, facturatie, planning of projectmanagement? Kies dan vooral een oplossing die goed bij je past. Met een gedegen pakketselectievragenlijst – ook wel RFI – wordt de selectie een stuk makkelijker. Klik hier om de pakketselectievragenlijst de downloaden. Wil je gewoon eens verder praten? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag op weg.