Release 10 september 2021
In deze release zijn de volgende functionaliteiten nieuw toegevoegd: Grotere pop ups, Verbeterde invoer voor onkosten, Teams zichtbaar bij overzichtsscherm facturatie-afspraken en Teams te gebruiken bij import/export van facturatie-afspraken.
Deze release notes zijn ook op video te bekijken: https://youtu.be/DB0tdJvPBAk
1. Grotere pop ups
Bij verschillende schermen (waar we klanten, projecten, medewerkers of artikelen tonen) hebben we de pop-ups vergroot, zodat je meer informatie kunt zien in één oogopslag.
2. Verbeterde invoer voor onkosten
Op veler verzoek hebben we het 'invoeren onkosten' scherm aangepast, zodat je in één oogopslag de bedragen en de prijs kunt zien.
3. Teams zichtbaar bij overzichtsscherm facturatie-afspraken
Wanneer je naar het facturatie-afspraken scherm gaat, is de kolom 'medewerkers' vervangen door een kolom 'teams'. Je kunt hier nu dus op filteren. Dan kan je precies zien welk team gekoppeld is aan welke facturatie-afspraak. Overigens is het team ook een hyperlink. Dat betekent dat wanneer je hier op klikt, je meteen kunt zien welke medewerkers in dat team zitten.
4. Teams te gebruiken bij import/export van facturatie-afspraken
Ook bij het importeren en exporteren van facturatie-afspraken hebben we in de Excel sheet een extra
kolom 'teams' toegevoegd. Daarnaast hebben we twee nieuwe waardes die daar ingevuld kunnen worden. Als eerste 'all employees', oftewel alle medewerkers. Die kunnen zowel gebruikt worden in de import sheet als de export sheet. Daarnaast kan er 'custom team' staan. Deze is alleen maar te gebruiken bij het exporteren van facturatie-afspraken. Dit is omdat ieder 'custom team' hetzelfde heet. Bij het importeren zou het systeem anders niet weten welk 'custom team' er geimporteerd moet worden.