Release 9 juni 2023

In deze release zijn de volgende functionaliteiten toegevoegd: in 1 stap debet- en creditfactuur maken en het is mogeijk nieuwe bedrijven toe te voegen.

​​​​​​

Debet- en creditfactuur in één klik

Aanmaken van een debet- en credit kopie waren altijd twee afzonderlijke stappen. Het komt vaak voor dat beide nodig zijn, dat kan vanaf nu met één muisklik. Kies je de nieuwe optie 'Kopie en Credit', dan wordt zowel een debet als credit kopie aangemaakt:

Zie eventueel verdere toelichting over creditfacturen via deze link.

Toevoegen nieuwe bedrijven

Voeg je een nieuw bedrijf toe aan Milestones en is het maximum aantal bedrijven in de licentie bereikt, dan verschijnt vanaf deze versie een pop-up waarmee je de licentie uit kunt breiden.

Na invullen van de gewenste uitbreiding en het plaatsen van de opdracht, wordt het abonnement automatisch verhoogd en ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Voeg je het nieuwe bedrijf vervolgens toe, dan kun je uitleg opvragen over de aandachtspunten voor het inrichten van het nieuwe bedrijf:

Het afmelden van bedrijven is nog niet mogelijk, maar wordt op termijn toegevoegd.

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics is nu Fortes

Hoewel onze naam is veranderd, blijft onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige software en diensten voor accountancy-, consultancy- en SaaS-providers onverminderd sterk.

Ontdek meer Fortes-oplossingen, ontworpen om uw organisatie te versterken:

Kies de juiste projecten
  • Strategisch Portfolio Management
  • Project Portfolio Management (PPM)
  • Enterprise Agile planning (SAFe)
  • Planning resourcecapaciteit
  • Enterprise dashboards en rapportage
  • Integraties met Jira, Azure DevOps en de belangrijkste ERP en HRM oplossingen
Voer projecten juist uit
  • Portfolio overzicht en fase model
  • Projectplanning en uitvoering met Microsoft 365 en AI
  • Resource management
  • Flexibel gebruik van (eigen) project modellen
  • Dynamische statusrapportage en documentsjablonen
  • Tijdregistratie en budgettering
Maak je projecten winstgevend (PSA)
  • Tijdregistratie voor klantprojecten
  • Handmatig en elektronische facturatie van uren en abonnementen
  • Projectplanning en rapportage
  • Klantcontractmanagement
  • Integraties met belangrijkste accounting softwarepakketten en Power BI